neděle 17. února 2008

Začátek

Tento blog chci vytvořit, protože mi přijde, že se někde musím chlubit svými anime a manga zkošenostmi. Prozatím jich moc nemám, ale věřte mi, budu se snažit, abych jich měla co nejvíc. Co se tíče mého slohového nadaní ..... není nejlepší... může se vám často stávat, že se v mých literárních výplodech ztratíte a nebude vědět co jsem tím myslela a zamýšlela. Lidi v mém okolí se tomu už přestali divit .... výroky jako : Co má Richterova skála společného se zemětřesením nebo Jestli mě přejede tramvaj a umřu, až nadosmrti ti to budu vyčítat.
Jinak jsem bytost dosti milá a přívětivá, až na mé hororové úchylky a netajením, že se mi líbí yaoi *mírné uchechtnutí* . Otevření mého červeného mobilu jménem Yoru-chan by mohl u slabších osob vyvolat pocit nevolnosti a slabosti ....
Proč tak blbý název jako Marrion-chan? Protože jsem už jednou blog s názvem marrion založila a nebyl nic moc ... tak doufám, že mě tenhle bude bavit víc a snad i vás. Možná sem nebudu psát pravidelně a nečekejte zajímavé věci, ale prostě mívám dost volného času ... to víte střední škola!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nojo...Známe...
Viz můj drahý milý gympl xD