pondělí 18. února 2008

Heaven's love

Heaven’s love
Žánr: yaoi, shounen ai, drama
Mangaka: Shimotsuki Kairi
1 volume- 3 chaptery


Na HL jsem narazila čirou náhodou, byla to taková náhoda, že jsi to už ani nepamatuji. Většinou s krátkými mangami mívám dobré zkušenosti a v tom to případě si ji nemůžu vynachválit.

Místo příběhu a vůbec rok prostě říct nemůžu, protože to nevím. Je to mírné sci-fi, tak i oblečení postav je mírně futuristické. Jak už jsem psala, je to yaoi, takže hned ze začátku vám je jasné kdo chce být s kým. Protože manga je krátká, děj má rychlý spád, jasné dialogy a jednoduché postavy.

Cry, je klučík typický jako seme. Je něžný, milý, nevinný a z fleku, by jste řekli, že je to moc hezká holka. Ve škole je v designové třídě, takže nosí své vlastně ručně vyrobené oblečení.

Za to jeho kamarád Sig, je drsný, rázný uke. Cry Siga poznal hned první den v nové škole. Siga si v klidu spletete s opravářem. I když vypadá dosti opravářsky u dam sklízí velké úspěchy a na svého kamaráda Cry nenechá dopustit.

Hard, je starší bráška Cry. Je úžasný, skvěly, dokonalý a má krásné vlasy. Když byl malý, neměli s Cry moc hezké dětství, tak se prostě sbalili a vypadli pryč. Hard je vážně zajímavý bratr a mají spolu opravdu hezký incestní vztah.



Kresba je skvostná!! Opravdu! Je jasná, čistá, svěží. Hned je vám jasné co kdo říká, kdo je kdo a kde je kde. Sice mě mrzelo, že tato manga má jen 1 volume, ale někdy i míň je víc. Doporučuji všem!! A nebojte se toho incestu, není tam zas tak často. I přes svojí jednoduchost si mě, tato manga hned získala a umístila jsem jí na jednu z vyšších příček mého manga žebříčku.

2 komentáře:

Yoru řekl(a)...

kde si zohnala tu mangu? ja by som si ju veľmi rada pozrela...mohla by si mi poslať link na stránku? diky keishatko@gmail.com

Kuraiko řekl(a)...

Vypadá to zajímavě, mohla bys mi prosím poslat link na stránku? Pokoušela jsem se jí najít ale nějak se mi to nedaří. Díky Naeyran@seznam.cz