neděle 17. února 2008

Já jako otaku

Asi po více informací o mě netoužíte, ale to víte, noci jsou dlouhé a studené. Proč jsem otaku, jak se stalo, že jsem se stala otaku, co to sakra otaku je?


Otaku
Člověk, žena, muž či něco podobného mé spolužacce je individium, které hltá anime a mangu. V České republice se nevyskytují otaku zas tak často, například v mém blízkém okolí, lidi jen nad slovem komiks na mě házají podezřelé pohledy s podtextem, zda jsem duševně v pořádku. Musí to být pro ně těžké, když každý den jim říkam, své anime zažitky * ďábelský úsměv* .

Jak jsem se stala otaku?
Bylo, nebylo nevinné děvče (jako já), které se 4. září roku 2006 hrozně nudilo, tak si pustilo na čt2 animovaný japonský film Cesta do fantazie. Dodnes děkuji té příšerné nudě!! Nejprve jsem si řekla, je mi 15 a dívám se na kreslený filmy? Ale dostalo to Oscara, tak jsem si řekla, to nemůže být tak hrozné. Ke své smůle jsem kus zaspala, ale ten zbytek, na který jsem byla vzhůre mě zcela pohltil. Tak jsem si hned druhé den ten film stáhla!! A začala to. Nejprve nevinně filmy Mononoke hime, Howl's moving castle, Kočičí království a pak mým prvním animem Wolf's rain.

Jak to ovlivnilo můj život?
Příšerně. Lidi co neznají krásu anime a mangy jsou pro mě špína!! Deprese, ve stylu proč nejsem kreslená, mě popadají každý druhý den. Chci být kreslená !! Chci potkat super extra-bishíka, chci mít děti s Narutem, chci být Shuichim a žít s Yukim, chci .... pardón, osobní slabost...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

xD Dokonalé...
Přijde mi naprosto dokonalé přání být kraslená xD