pondělí 18. února 2008

Arashi no yoru ni

Mei je malý, hodný, roztomilý kozlík, který má spoustu kamarádu a má velmi rád čerstvou trávu. Když byl Mei malý, vlci mu zabili maminku.

Gabu je nejslabší vlk z celé smečky. Už odmala byl hrozný srab a tak si nezískal nikdy moc velkou přízeň a úctu ostatních. A nejradši má kozí maso.

Čirou náhodou se tito dva potkají za jedné bouřlivé noci ve stodole. Nevidí se, ale jen slyší, takže nemají tucha, kdo ten druhý je. Velmi si rozumí a tak si zítra dají sraz za stodolou a heslo je Arashi no yoru ni – Za jedné bouřlivé noci. A ejhle! On je vlk a on kozel, i přes svou zajímavou spojitostí v potravním řetězci, velmi dobře se spřátelí. Začnou se spolu vídat víc a víc a taky začnou chodit na procházky, no zkrátka tráví všechen čas spolu. Chtě nechtě je jejich tajné přátelství prozrazeno a ani jedné straně se to moc nelíbí. A tak začnou proti sobě kout pikle. Mei a Gabu jsou stavěni do těžké situace, buď přátelství nebo živočišný druh. Ale oni se nechtějí rozdělit a tak si myslí, že útěk by mohli vše vyřešit.



Někdo mi tvrdil, že je to shounen ai jak vyšité, a jelikož já se tomu nebránila, ve všem jsem viděla do očí bijící náznaky. Např: Chtěl bych být s tebou navždy. Jo. Cítím to stejně.

Na druhou stranu kdybych byla 7-letá holka, budu nadšená jaké mají krásné přátelství, ale jelikož je mi 17, žádné přátelství nevidím * ďábelský smích*. Je to velmi neobvyklá pohádka * jo to určitě*, která trvá 110 min a já si každou vychutnávala. Na konci nezůstalo jedno oko suché, no zkrátka Arashi no yoru * yoru-chan* ni.

Žádné komentáře: