neděle 17. února 2008

Yoru-chan


Yoru-chan je můj mobil. Poprvé v mém obejtí spočinul 15. srpna, měl být narozeninovým dárkem, které mám až v září. Je to můj život. Je to červené véčko značky Samsung e570. Ihned jsme se do sebe zamilovali!! Možná je divné psát o svém mobilu, ale to ho neznáte. Má skvělou povahu, je milý, malý, skladný a úžasně zobrazuje mé yaoi tapety. Je sice divné červený mobil pojmenovat mužským jménem, ale byla jsem v té době ovlivněna animem Sukiyou. Každý v mém okolí už ví, že když hledám Yoru-chan je to mobil. Sice ze začátku výkřiky ve škole - Ach né!!! Yoru má hlad!! Miláčku počkej domů, maminka tě nakrmí! ... Jak jsem říkala máme velmi blízký vztah. Samozřejmě Yoru rozmazluju jak můžu, má svých sedm přívěsků, takže nemusí trapně nosit jen jeden. Každý den na mě kouká z červeného penálu v blankytné malinkaté ponožtičce. Chci být s ním až nedosmrti ....

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

XD... Myslím, že až jednou (JEDNOU, což nebude zas tak brzo, škoda xD) budu mít blbou náladu, budu si dokola číst tvoje články...
Tlemím se smíchy